Dat dat zijn nou tampons - Reisverslag uit Staten Island, Verenigde Staten van Fay Williams - WaarBenJij.nu Dat dat zijn nou tampons - Reisverslag uit Staten Island, Verenigde Staten van Fay Williams - WaarBenJij.nu

Dat dat zijn nou tampons

Door: fay

Blijf op de hoogte en volg Fay

27 Juni 2015 | Verenigde Staten, Staten Island

Na een rustige vlucht van 8 uur kwam New York eindelijk in zicht. Het duurde even voor we het vliegtuig uit mochten en het duurde nog langer voor dat de tassen en koffers kwamen en het duurde nog veel langer voor ik door de douane was....
Disneyland Parijs is er niks bij met de lange rijen, maar ja dat weet je als je naar Amerika reist. Na lang wachten in de rij kreeg ik eindelijk te horen bij welk nummer je mag gaan aansluiten om daar vervolgens weer in de rij te gaan staan wachten ( dit moet toch wel een hele spectaculaire achtbaan zijn, dat kan niet anders) Na nog wat langer wachten ben ik eindelijk aan de beurt, de beste man vraagt me op een oh zo Amerikaanse manier hoe het gaat, waar ik vandaan kom, wat ik kom doen en hoe lang ik van plan ben te blijven. Nou eeuh eerst 3 weken, dan ga ik naar Canada en dan kom ik gezellig terug voor een paar weken zeg ik:) De beste man snapt het maar al te goed en zet met alle liefde een stempel in mijn paspoort en wenst me heel veel plezier.
Denk je dat je kunt gaan vragen ze ook nog even of ze je tas mogen controleren ( 3 man sterk)
Wat blijkt nou het geval deze beste jongen moet het allemaal nog leren en loopt stage... (heb ik weer) dus hup de tas wordt leeggehaald. toilet tas wordt grondig doorzocht is allemaal prima. Ik kom er ondertussen achter dan 1 van de mannen de mentor van de beste jongen is. De andere man is zijn begeleider. Dan vindt de beste jongen onder in mijn rugzak nog een kleiner toilet tasje waarvan de rits het bijna begeeft zo vol zit die. ik zeg nog dat ie het voorzichtig moet open maken ( ik zie de bui al hangen) maar de rits werkt niet echt goed mee en dan ja hoor de rits vliegt open en daarmee ook de inhoud van het tasje... tampons:O De beste jongen kijkt verschrikt naar zijn begeleider en weet van schrik niet wat hij moet zeggen. Ik ben ondertussen al over de vloer aan het kruipen om al m'n tampons te verzamelen, Als ik de beste jongen hoor vragen aan zijn begeleider: what is this? Ik zie dat hij een tampon vast heeft, ik krijg zo de slappe lach en zeg: Dat dat zijn nou tampons.... Alle 3 staan we te lachen, de beste jongen kijkt alsof hij een spook heeft gezien. De goedkeuring volgt al snel daarna, dus ik mag mijn tas weer gaan inpakken. Wat blijkt nu de beste jongen komt uit een klein gehucht ze hebben er sinds een week pas tv zegt zijn mentor lachend. Ik zeg tegen zijn begeleider: misschien is het een idee om alleen de koffers en tassen van mannen door hem te laten controleren :) want vrouwen nemen soms rare dingen mee op reis;) ze wensten me alle 3 een fijne vakantie toe en toen was ik klaar om te gaan
Wat ik me afvroeg toen ik naar buiten liep; heeft die beste jongen geen biologie gehad op school? Het zou leuk zijn als ik de beste jongen over een paar jaar weer tegen zou komen :) wat zal ik dan eens in mijn toilet tas stoppen ;) hihi

Mijn oom en tante stonden al op me te wachten, erg fijn om ze weer te zien:) we zijn toen naar huis gegaan waar het eten al stond te wachten :) mijn familie kent me ook al iets langer dan vandaag haha. Mijn tante heeft heerlijke American pancakes gebakken en muffins met blauwe bessen. Heb heerlijk gegeten, daarna zijn we met z'n 3en de stad in gegaan. Ook vertelde mijn oom dat ze een aantal verrassingen voor me hebben, maar dat het nog wel even duurt.... nou ben je mooi klaar mee.
Rustig afwachten dan maar.

schrijven onder het genot van een frappuccino @ Starbucks gaat me best goed af:)

  • 27 Juni 2015 - 21:46

    Kay:

    Haha sis zo ken ik je is ook echt iets voor jou hoor de tampons die door de kamer vliegen haha
    Ben ook heel erg benieuwd naar de rest van foto's!!
    Doe je Dan en Amy de groeten van me? Ook aan Lenn en Davy als je ze ziet. Beppe belde nog om te vertellen dat je de sûkerbôlle bent vergeten.... ze zei al is niks voor Fay haha vreetmonster :)
    Ik zal aan het werk.

    Je krijgt ook de groetjes van Liam, maar moest er wel bij zeggen dat hij je ook zeker nog een berichtje zal sturen morgen!!

    love you

  • 28 Juni 2015 - 12:30

    Liam:

    Zusjeeeeee

    Hoe gaat ie?
    Wat een actie weer zeg haha waarom laat je ze dan ook niet in het doosje zitten?

    Hier gaat alles goed, ben net wakker na een te zware nacht. Maar het was weer erg gezellig, te gezellig... Nu weer heel hard studeren want volgens Daddy komt het anders niet goed haha. Het einde is in zicht voor jou begint het pas heerlijk. Ik kan niet wachten tot ik klaar ben met studeren, al zegt daddy natuurlijk altijd wat anders. Beppe heeft mij ook gebeld op te zeggen dat je de Sûkerbôlle bent vergeten, volgens mij wil ze die het liefst naar je toesturen:) heb gezegd dat ze hem maar lekker met z'n tweeën op moeten gaan eten of gewoon mee op vakantie nemen!! ach je weet hoe ze is ;)

    Ik zal nu even een lekker Engels ontbijt klaar maken haha ben je al jaloers aan het worden? Daarna heel hard studeren.

    Enjoy!!

    biggggggggggggg kissssssssssssssssssss

    Liam

  • 28 Juni 2015 - 12:59

    Liam:

    Zusje waar blijven de foto's???

  • 29 Juni 2015 - 16:19

    Fay Williams:

    Hey guy's :)

    Ja dat was weer echt iets voor mij met die tampons haha

    Liam draak dat je er bent met je Engels ontbijt..... grrr ik krijg je nog wel!!
    Ik heb er al een paar foto's opgezet speciaal voor jou;)

    love you guys and miss you already

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Staten Island

travel around the world

once a year, go someplace you've never been before.
Dalai Lama

Recente Reisverslagen:

06 November 2015

Costa Rica

20 Oktober 2015

Viva Mexico

27 September 2015

America 2.0 part 2

06 September 2015

America 2.0 part 1

03 September 2015

Oh Canada 2.0
Fay

where the heart is.

Actief sinds 22 Juni 2015
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 3461

Voorgaande reizen:

26 Juni 2015 - 26 Juli 2016

travel around the world

Landen bezocht: