last days in New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Fay Williams - WaarBenJij.nu last days in New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Fay Williams - WaarBenJij.nu

last days in New York

Door: fay

Blijf op de hoogte en volg Fay

17 Juli 2015 | Verenigde Staten, New York

Alweer de laatste week in the BIG apple :( De tijd is toch best snel gegaan... En hoe vaker ik hier kom hoe leuker ik de stad ga vinden, maar London staat nog steeds op 1!!

Met 4th of July hebben we met vrienden van Dan en Amy de BBQ aangestoken en heerlijk gegeten echt Amerikaans iedereen nam iets mee!! Het een was nog lekkerder dan het ander,Ik heb super lekker en super veel gegeten:) Sommige vrienden van Dan en Amy hebben nog aan me gevraagd waar ik het allemaal laat :D aan het eind van de avond heel mooi vuurwerk gezien. Ja de Amerikanen weten wel hoe ze dat moeten doen!!

Amy had aan het begin van mijn reis al gezegd dat ze nog een verrassing voor me had:) we zijn naar The Lion King geweest op Broadway!! jeetje wat een mooie musical is dat zeg!! heb er met kippenvel gezeten, de kostuums zijn zo mooi gemaakt, de liedjes heel mooi gezongen dus mocht je ooit de kans krijgen om naar The Lion King te gaan DOEN!!!!

Dan is een echte New York Yankee fan dus een wedstrijd bijwonen kon natuurlijk niet ontbreken! Nu heb ik er helemaal geen verstand van maar jeetje wat was het gaaf:) En ze hebben nog gewonnen ook:) Wel bijzonder om het een keer mee te mogen maken.

Ook heb ik nog even het ziekhuis bezocht vanwege mijn darm probleem.
Amy zei dat het niet langer ging dus midden in de nacht zijn we naar het ziekenhuis gereden, omdat ik zo veel pijn had heb ik niet alles even goed meegekregen, maar Amy vertelde me dat ze dachten dat ik drugs had geslikt.... denk bolletjes. Hoe ze daar bij kwamen? toerist, buikpijn, niet heel helder... dusss ze hebben foto s gemaakt om te kijken nou er was van alles te zien maar geen BOLLETJES!! Politie bewaking voor de deur... tjonge jonge alsof ik een zware crimineel was. Maar goed ze hebben wat gedaan tegen de pijn, daarna mocht ik naar huis pijnvrij heerlijk.

De 17e was het dan zo ver ik vertrek richting Toronto Canada, s ochtends heel vroeg vertrokken richting het vliegveld en daar afscheid genomen van Dan & Amy daar waren de tranen ook weer... Vreselijk.



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

travel around the world

once a year, go someplace you've never been before.
Dalai Lama

Recente Reisverslagen:

06 November 2015

Costa Rica

20 Oktober 2015

Viva Mexico

27 September 2015

America 2.0 part 2

06 September 2015

America 2.0 part 1

03 September 2015

Oh Canada 2.0
Fay

where the heart is.

Actief sinds 22 Juni 2015
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 3464

Voorgaande reizen:

26 Juni 2015 - 26 Juli 2016

travel around the world

Landen bezocht: