America 2.0 part 2 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Fay Williams - WaarBenJij.nu America 2.0 part 2 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Fay Williams - WaarBenJij.nu

America 2.0 part 2

Door: fay

Blijf op de hoogte en volg Fay

27 September 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Inmiddels zit ik in de bus naar San Francisco :) De bus chauffeur is een muzikale man want hij zingt alsof zijn leven ervan afhangt:) Van Bruno Mars tot Queen alles komt voorbij. Gelukkig duurt deze reis nog wel even. Ondertussen ben ik met m'n vader aan het kletsen, hij vraagt me wanneer ik in Los Angeles aankom en waar ik nu ben. Jeetje ik ben nu zo dichtbij hem maar toch ook nog heeeeeeel ver weg.. Het is niet even van Snits naar Amsterdam. De liedjes van de zingende chauffeur vertellen dat we bijna in San Francisco zijn :) We hebben eerst een stop bij The Golden Gate Bridge, dat is gewoon iets dat je gezien moet hebben in je leven. Er zitten een aantal Japanners bij mij in de bus en die maken overal foto s van, ook als we over de Golden Gate Bridge rijden hoor ik het klikken van hun fototoestel :) Wat zullen ze daar blij zijn met digitale camera's hihi

Op het station stappen we uit en helpt de chauffeur me nog met m'n backpack, hij vraagt me nog hoe ik dat doe als klein meisje met zo'n enorme tas:) terwijl ik nog even met de beste man sta te kletsen hoor ik iemand m'n naam roepen... ik draai me op staat m'n vader daar... ik hoef niet eens een keer te knipperen om te kijken of het wel echte zo is want het is hem echt :) ik ren naar hem toe en geef hem de dikste en langste knuffel ooit. Daarom stuurde die berichtjes met vragen hoe laat ik zou aankomen :) Nu weet ik het zeker mijn vader is een man vol verrassingen and I love it:) <3

Mijn vader neemt me mee naar een camper!! hoe leuk is dat! Die mocht die lenen van een collega super lief, samen reizen we door California langzaam richting Los Angeles.

Wat pap en ik allemaal hebben gedaan en gezien tijdens onze reis van San Francisco naar Los Angeles:

Potje golf gespeeld
IJs gegeten zo uit de bak
Gesurft
Heel veel gevallen tijdens het surfen ( ik dan vooral)
Blauwe plekken gespaard ( ik ook weer )
Bloedneus... lang leve het surfen...
zonsondergangen gezien op het strand
zonsopgangen gezien op het strand
geslapen op het strand
zandkastelen gebouwd just like the old days
met onze handen gegeten
Gitaar gespeeld en heerlijk vals gezonden (ik)
naar de kermis geweest
in een reuzenrad gezeten
suikerspin gegeten

In malibu gingen pap en ik ergens wat drinken en wie waren daar?
Liam en Kay!!! :) dat was ook een grote verrassing!! Kay maar zeggen dat ie geen vrij kon krijgen... grapjas
Erg fijn om ze weer te zien en te kunnen knuffelen, mis ze behoorlijk die 2 grote broers van mij.

In Los Angeles aangekomen hebben we voor het eerst pap z'n huis gezien:) super mooi!! Hier kan pap het wel het wel even volhouden tot hij terug kan naar London.

De mannen hebben het geweldige idee om een roadtrip te maken richting Las Vegas nou ja wie ben ik dan om te zeggen nou nee dank je.
Dus hup tas weer gepakt en we are back on the road. hebben ook nog een stukje route 66 meegepakt. whoohoo pretty cool dude haha
Maar jeetje wat een poppenkast is dat zeg Vegas echt verschrikkelijk. Ik denk dat het gat in de onzonlaag een stuk kleiner zou worden als hier alle lichtjes uitgaan... niet normaal. Wat we hebben gezien?

Heel veel lichtjes, flikkerende lichtjes.
bejaarden die hun pensioen er doorheen jagen in de gokhallen
De eiffeltoren
Elvis
Marilyn Monroe
Dikke Amerikanen
Meisjes in hele korte rokjes/jurkjes op torenhoge hakken met een decollete tot aan de navel de jurk van Why ei ei ei Trijntje is er niks bij
Dus we hadden het vrij snel gezien in Vegas, pap kwam toen met het idee om naar de Grand Canyon te gaan!! Dus de tank volgegooid en op naar Arizona. We hebben alle 4 keihard meegezonden met Born to be wild. Heerlijk nummer en heel geschikt voor deze trip.
Ondertussen ben ik bezig met de verjaardag van pap :) omdat hij 50 wordt leek het ons leuk om een suprise party te regelen met familie, vrienden en collega's.

Maar nu eerst naar de Grand Canyon whoohoo Jeetje wat een natuur geweld is dat zeg niet normaal. We moesten en zouden er natuurlijk ook de zon op zien komen. Dat was echt een kippenvel moment PRACHTIG!!
Nu ben ik al niet zo heel erg groot maar hier voelde ik me zo klein, zelfs Kay zei het! nou die is anders behoorlijk lang.
Omdat we niet heel veel tijd hebben want ja we moeten voor pap z'n verjaardag wel weer terug zijn in Los Angeles, maar anders waren we zeker langer gebleven.

Pap zijn verjaardag :) de wekker zetten om 03.00 om zelf een taart te maken, dat met 2 broers die dat niet echt heel goed kunnen, dan moesten we ook nog eens heel stil zijn, dus geen mixer gebruiken maar alles met de hand mixen, maar jeetje wat hebben we een lol gehad, de keuken was een dikke bende dankzij Liam en de bloem... haha volgens mij ligt er nog steeds wel wat bloem in de keuken haha
De taart is erg goed gelukt zowel qua uiterlijk als smaak hij was Jummy Jummy :)

Pap was zeer verrast dat iedereen er was alleen de familie uit Engeland waren er niet, maar Dan,Amy en Lenn waren er wel vanuit New York. Robin, Gwen Jay, Rose & Charlie waren in de buurt :) die had ik ook al super lang niet meer gezien dus was erg leuk om ze weer eens te zien. En dan natuurlijk nog vrienden en collega's van pap :) Je ziet Abraham maar 1 keer tenslotte :)

De dagen daarna ben ik gezellig met Gwen en Rose op pad geweest hebben heel veel gekletst en nog meer gelachen, tot we een telefoontje uit London kregen...

Na een heftige tijd in London moesten we weer terug naar Los Angeles, Pap en ik tenminste. Kay was al weer terug Liam is ook in London gebleven ondanks dat hij nog vakantie had...

Ik heb echt een super leuke tijd in Amerika gehad, heb heel veel gezien en gedaan, leuke en lieve mensen ontmoet een hele leuke en gezellige tijd gehad met pap Kay en Liam. Kay zie in in december weer Liam ergens in Augustus 2016 en pap natuurlijk ook:)

Oh heb ook nog een tattoo laten zetten :) Al staat de teller inmiddels al op ^^ ;D

Ik vertrek binnenkort naar Mexico voor een super leuke vakantie met Senn :)

x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

travel around the world

once a year, go someplace you've never been before.
Dalai Lama

Recente Reisverslagen:

06 November 2015

Costa Rica

20 Oktober 2015

Viva Mexico

27 September 2015

America 2.0 part 2

06 September 2015

America 2.0 part 1

03 September 2015

Oh Canada 2.0
Fay

where the heart is.

Actief sinds 22 Juni 2015
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 3467

Voorgaande reizen:

26 Juni 2015 - 26 Juli 2016

travel around the world

Landen bezocht: