Vrijdag is het zo ver - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Fay Williams - WaarBenJij.nu Vrijdag is het zo ver - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Fay Williams - WaarBenJij.nu

Vrijdag is het zo ver

Door: Fay

Blijf op de hoogte en volg Fay

22 Juni 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Van vrienden en familie kreeg ik al te horen: Fay je houdt ons wel op de hoogte van al je avonturen tijdens je reis toch? Mijn antwoord was dan altijd: Ja ik post zo nu en dan wel wat op Twitter dan kunnen jullie toch een beetje mee genieten:)
Maar nee daar namen ze geen genoegen mee... Dus vandaar dat er nu een blog is waar iedereen mijn avonturen kan volgen.

Ik ga nu nog even genieten van Londen samen met Senn (wie dat is horen jullie nog wel een keer van me:). Dinsdag gaan we naar huis. Dan nog mijn Diploma ondertekenen en daarna een groot feest!!!
Daarna afscheid nemen van familie en vrienden en dan vrijdag ochtend heel vroeg in het vliegtuig naar de Big Apple.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

travel around the world

once a year, go someplace you've never been before.
Dalai Lama

Recente Reisverslagen:

06 November 2015

Costa Rica

20 Oktober 2015

Viva Mexico

27 September 2015

America 2.0 part 2

06 September 2015

America 2.0 part 1

03 September 2015

Oh Canada 2.0
Fay

where the heart is.

Actief sinds 22 Juni 2015
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 3474

Voorgaande reizen:

26 Juni 2015 - 26 Juli 2016

travel around the world

Landen bezocht: