The Bushwick Collective - Reisverslag uit Brooklyn, Verenigde Staten van Fay Williams - WaarBenJij.nu The Bushwick Collective - Reisverslag uit Brooklyn, Verenigde Staten van Fay Williams - WaarBenJij.nu

The Bushwick Collective

Door: fay

Blijf op de hoogte en volg Fay

28 Juni 2015 | Verenigde Staten, Brooklyn

Mijn oom en tante verklaarden me weer eens voor gek maar ik hou van fietsen door de stad, welke stad dan ook. Je ziet zo veel meer op de fiets dan als je met de auto of metro gaat. Omdat ik niet van plannen hou had ik geen idee waar ik heen zou gaan. Uiteindelijk zat ik op de ferry naar Staten Island :) Binnen 15 minuten ben je al op Staten Island en kom je ook nog langs The Statue of Liberty. Ik ben al een paar keer eerder in New York geweest maar toch moet ik elke keer weer het tochtje naar Staten Island maken. Op de weg terug zie je de Brooklyn Bridge en de Freedom Tower (One World Trade Center). Dit is toch echt wel New York!!
Terug op de fiets kwam de Brooklyn Bridge steeds dichterbij en voor ik het wist fietste ik eroverheen richting Breuckelen:) Mijn tante had tegen me gezegd dat er in Bushwick Brooklyn een Art tour is, dat het wel de moeite waard is om te bekijken. Ik als echte toerist heb even op de kaart gekeken ;) jaja mannen ook vrouwen kunnen kaart lezen!! Na een tijdje fietsen kwam ik aan in Bushwick en zag ik hier en daar al hele mooie graffiti kunst voorbij komen. voor de tour was ik net te laat maar je kunt ook prima alleen de tour of een deel van de tour doen.
Mocht je ooit eens naar New York gaan dan is de Bushwick Graffiti and Street Art zeker de moeite waard om te bekijken!! De tour is gratis maar je mag na afloop ervoor geven waarvan jij denkt dat het de tour waard is.

Terug thuis heb ik eten gekookt later op de avond zijn we nog naar een leuk kroegje in SOHO geweest voor een drankje (voor mij geen wijntje want ja ben nog geen 21) er speelde een leuk bandje,maar hoe later het werd hoe valser de zanger ging zingen :) Ik denk dat ze betaald werden met drank in plaats van dollars ;)

Het is hier nu 09.30 dus zo eerst lekker ontbijten en dan laat ik me weer verrassen door deze geweldige stad die echt NOOIT slaapt hier is 24/7 iets te doen.

  • 28 Juni 2015 - 17:39

    Pake En Beppe:

    Hoi Famke,

    Wat in prachtige foto's hasto makke. Wat silst do ôfgryslik soad meimeitsje en sjen wilens de wereldreis.
    Pake en beppe folgje dien ferhalen op de foet, lykas tante eva en de rest.

    Do bist de suikerbrod ek ferjitte mei te nimme, is oars neat foar dei om iten te ferjitte! No hawwe pake en ik him mar opiten lekker jer.

    No famke genietet noch mar efkes fan dizze prachtige stêd foar dochst nei de oare moaie stêd giet. Doch Dan en Amy en de bern de groetnis van us.

    Dikke tut
    Pake en Beppe

  • 28 Juni 2015 - 21:18

    Fay Williams:

    Hoi Pake & Beppe,

    Wat een mooi stukje zo in het Frysk :) Ik hou het bij het Nederlands als jullie het niet erg vinden? Dat vind ik al moeilijk genoeg. Maar ik hoorde dat inderdaad van Kay en Liam dat ik de sûkerbôlle ben vergeten.... Hoe kan ik dat nu vergeten? Maar Pake en Beppe moeten er nog van groeien haha dus eet maar lekker op. Over een jaar kom ik zeker weer een paar stukjes eten bij Pake en Beppe :)

    Ik heb Dan en Amy de groeten gedaan Lenn en Davy heb ik nog niet gezien, die komen van de week thuis.

    Ik ga zeker genieten van deze geweldige stad. Doe iedereen daar de groeten en alvast een hele fijne vakantie!! Geniet ervan en doe voorzichtig!!

    Dikke tut Fay

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Brooklyn

travel around the world

once a year, go someplace you've never been before.
Dalai Lama

Recente Reisverslagen:

06 November 2015

Costa Rica

20 Oktober 2015

Viva Mexico

27 September 2015

America 2.0 part 2

06 September 2015

America 2.0 part 1

03 September 2015

Oh Canada 2.0
Fay

where the heart is.

Actief sinds 22 Juni 2015
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 3475

Voorgaande reizen:

26 Juni 2015 - 26 Juli 2016

travel around the world

Landen bezocht: