De rugzak is gepakt - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fay Williams - WaarBenJij.nu De rugzak is gepakt - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fay Williams - WaarBenJij.nu

De rugzak is gepakt

Door: fay

Blijf op de hoogte en volg Fay

25 Juni 2015 | Nederland, Amsterdam

De rugzak staat al klaar in de woonkamer, de wekker staat op 04.00 uur (WHAT) kleren liggen al klaar, haren zijn al gewassen en de benen geschoren ;)
Diploma is binnen :) Die 7 op Duits staat er echt whoohoo
Afscheid is er ook al genomen gister en vandaag en nee ik heb het ook deze keer weer niet droog kunnen houden.. ( hoop zo dat ze geen Bambi draaien in het vliegtuig want dan moet ik nog even wat zakdoekjes in mijn tas stoppen)
Nu kan ik echt weg. Al blijft het een raar idee dat ik hier na mijn reis niet meer terug kom... tenminste niet om te wonen,studeren, werken. Natuurlijk wel om iedereen op te zoeken. Pap vertrekt voor z'n werk naar Los Angeles dus die zie ik daar over een paar weken weer. Kay zie ik in november in Sydney en Liam die blijft voorlopig nog in Amsterdam. Senn komt me opzoeken in Mexico en samen reizen we dan verder naar Costa Rica en dan scheiden onze wegen weer:(
Na deze reis vlieg ik in juli 2016 over Nederland heen om te landen in London. Wat ik dan ga doen? studeren is de bedoeling. Hoop er tijdens deze reis achter te komen wat ik voor studie wil gaan doen. Niks met talen in ieder geval ;)

tot mijn volgende verslag
See you in the BIG appel!